söndag 25 november 2012

Så mycket bättre.....

Så mycket bättre än att ha sovmorgon.
Så mycket bättre än att tillbringa en helg på Öland.
Att få gå upp tidigt och packa det sista för dagens äventyr, gnugga sömnen ur ögonvrån, vakna till en kopp nybryggt kaffe.
För att sen ge sej av mot Södertälje för att möta två eller tre herrar som ska bjudas på en dags fiske efter gös :-)
Nu återstår det bara att se när dagen är slut om allt blivit så mycket bättre eller om det möjligen hade varit så mycket bättre med sovmorgon !

Magistern detta är så mycket bättre!
Mike The Pike

2 kommentarer:

  1. Jag trivs otroligt bra bakom flötet, men i valet mellan vågskvalp eller en resa till kära Maja är det mycket enkelt. Jag går förbi fiskeväskan hundra gånger av hundra.
    Sen att jag är avundsjuk på för oss jungfruliga vatten är en annan sak! Vad bra att ena halvan av dynamiska duon kan rekognisera för framtida fängen.

    Vi hörs på telefonen under dagen!

    SvaraRadera
  2. han svara ju aldrig på telefonen när man ringer !! Inte mej i alla fall. Och jag blir inte bjuden på fiske trotts att kapten träben LOVAT detta.... "bara" jag kunde slita arslet av mej och jobba över några timmar. Näää jag får väll ta cykeln ner till tvärdiket som flyter genom staden och mata änder och drömma mej bort eller ner till fiskarna. Undrar hur man gör när man fiskar i erat läger? För det verkar väldigt hemligt att dela med sej av kunskaper. Ne nu är gallan utspydd och skitfiske på er ! =)
    // MVESVESIES

    SvaraRadera