fredag 4 juli 2014

Äntligen lite semester väder....

Dags för semester, vad kan då sitta bättre än lite sol och värme :-)
I morgon bitti blir det ett besök på sjön med Magistern och Matrosen, känns som det var en evighet sen vi var på sjön sist så det ska bli riktigt roligt.
Medan hustrun passar på att sola så kollade jag efter betesfisk och visst finns det gått om dem, röd fenade fina sarvar som skulle passa perfekt för lite flötestrolling efter grova gäddor.
Men att få med Magistern på flötestrolling är väl lika stor chans som att vinna högsta vinsten på lotto eller ?

I morgon gör vi sjön osäker !
Mike The Pike

1 kommentar:

  1. Då får jag ta med mig stickningen för att motverka spatt. Känns på tok för inaktivt för mitt sinne, men servera mig betesfisk, färdiga tackel och godfika kanske man kan testa...

    SvaraRadera