tisdag 7 december 2010

En liten tröst i vintermörkret !


Vad kan sitta bättre en mörk och kall vinterkväll än ett nytt nummer av fiskefeber ?
Inte vet jag, men än sak vet jag och det är att det är en tidning som jag blir lika glad av varje gång den kommer ut.
Med många trevliga och intressanta reportage så hålls modet uppe och suget efter lite fiske gör sej påmint.
Vad gör vi Magistern innan det är dags ?
Tillverkar metpulkor, vobbler, balanspirkar, pimpelspön eller något annat fiskeredskap.......

Måste vi ha vinter ?
Mike The Pike

4 kommentarer:

  1. Hör och häpna!? Enligt mycket trovärdiga källor långt in i organisationen är tomten en bluff!!?? Det faller på framför allt mor- och farföräldrar att förse barn med julklappar!? Hela min idylliska idé om jultomtens verkstad, renar och skorstenar har krackelerat!
    Jag har varit på Marieberg och tömt kontot...

    Vad gör vi nu? Ja, vi får väl sälja våra beten...

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt !
    Att gå med hustrun på Marieberg är verkligen bästa sättet att få ett stort hål i plånboken :-)
    Beträffande tomten så är jag benägen att hålla med, för det känns som man skulle behöva ha en tomte verkstad för att få till allt till jul :-)

    Men jag tror i alla fall på tomten !

    SvaraRadera
  3. Ja du har ju 12 nissar att ställa med dagligen !
    :))))))))))

    Kran montör´n.

    SvaraRadera
  4. Ja duktiga tomtenissar som ser till att vi delar ut alla julklappar innan jul :-)

    SvaraRadera