fredag 9 september 2011

Uppladdning.....

             

Inte ett ljud från Magistern i kväll, så det är säkert så att han laddar med Idol inför morgondagens fiske...
Med elmotorn tillbaka från reparation så finns möjligheten till lite vertikalfiske om vädret tillåter :-)
Hur som helst så ska det  bli skönt och komma ut på sjön igen oavsett vilket fiske vi ska bedriva.
Lite nya idéer ska provas om jag får som jag vill, för övrigt så blir det väl som vanligt att det är vi som får jaga gösen för den lär väl inte söka upp oss.

Snart vill jag komma iväg !
Mike The Pike

1 kommentar:

  1. Kära värld - tänk om gösen jagade oss!? Så här i efterhand, hade vi inte gösapinnar i hasorna direkt. OCH, jag erkänner direkt, om inte Michael skrikit till i morse hade jag snarkat på... Det var nå' galet med inställning av mobilväckningen... Golf med gösmiddag i glada vänners lag går ej obemärkt förbi, tydligen.

    Soffan känns härlig nu............

    SvaraRadera