onsdag 14 september 2011

ZOOM Super Fluke


Så här mitt i en arbetsvecka känns det bra att uppmuntras av innehållet i brevlådan. En laguppställning som gärna vill visa vad den kan! Jag råkar också vara nära bekant med en fiskekompis som gärna släpper in dessa spelare... Den nyss uppkomna favoriten finns nu i tjugo nya exemplar, färdiga för ivrigt slingrande bland stenskrammel på Hjälmarens botten. I samma postpåse hamnade också nya, oprövade talanger.


Om jag nu, alldeles för många dagar i förväg, spanar in yr.no ser lördagens brist på vind väldigt inbjudande ut!? Tänk om man fick släppa ut de ovan uppställda, ivriga gösjägarna - de riktigt darrar av upphetsad jaktlusta... (eller är det jag?)...

När ska vi fiska?

1 kommentar:

  1. Ja jag vil fiska :) lycka till i morgon. jag siter hemma o väntar på fina bilder på bloggen

    SvaraRadera