torsdag 31 december 2009

GOTT NYTT FISKEÅR !!!!



Mike The Pike
Magistern
Matrosen

1 kommentar:

  1. Hej! Vill bara säga gott nytt fiskeår till er! Jag har följt eran blogg i nästan 1 år nu, och även fast det inte handlar uteslutande om fiske så är det helt underbar läsning, helt klart den bästa fiskebloggen på nätet. Själv har jag en liten båt i vättern, eller "dödahavet" om man så vill. Då jag är från örebro så har jag många gånger efter att ha läst om erat fiske efter gös funderat på varför jag envisas med att ha kvar båten i vättern och inte hittar en plats i hjälmaren istället. Jag brukar vara ut på hjälmaren på vintern och rycka lite abborre med blandat resultat, men i jämförelse med vättern så kokar hjälmaren av fisk. Hur som helst så... Hoppas bloggen lever vidare även under 2010 och att ni forsätter med att vara så generösa med att dela med er av era framgångar och motgångar. Keep up the good work! Mvh / Ulf

    SvaraRadera