fredag 8 januari 2010

Äntligen!!!

Nu ska det äntligen börja! Oj vad jag har längtat! Det började pirra som en feber i kroppen för en vecka sedan, för att senare utvecklas till en total kollaps. Jag vaknade efter en mycket orolig kort sömn, som ett barn som väntar på jultomten. Första arbetsdagen släpade sig fram, jag tittade ideligen på klockan och aldrig har den väl tickat så långsamt. Sekunder blev till timmar... Möten, information om den kommande terminen försvann i ett töcken.
Väl hemma, några timmar innan startskottet, kunde jag absolut inte sitta still. Jag vankade av och an som en äggsjuk höna. Maten smakade kartong trots att frun hade lagt själ och hjärta i tillagningen. Inte ens kaffet med efterföljande lösprilla Ettan smakade bra.
Nya, intressanta, häftiga deltagare - jag har studerat, läst allt som funnits att finna om dem. Årets pärm är redan halvfull med bilder och info. Jag har allt förberett: papper och penna, Trocadero, chips, GB-bitar och glasstårta. Jag ryser...
LET`S DAAAAAAAAANCE!!!!!!!!!!!

Jarmo (Irving) Impola

2 kommentarer:

  1. Jippi jag blir så glad att vi kan ha ett annat diskussions ämne fiske....
    Nu är det vackra spiror, kulmagar, lackdojor, och kanske någon ny rumpa som skall visas i något av alla de fina rytmiska danslyften som vi ska diskutera de närmaste 12 veckorna....
    Vad kan vara bättre än detta !!!!!!!

    Fisket kommer garanterat att vila under detta ofattbara evenemang.

    Ingenting slår denna händelse 12 veckor utan fiske och bara en massa dans !

    HELT UNDERBART VI FÅR GÅ PÅ DANSKURS :-)

    One dancing Mike The Pike

    SvaraRadera
  2. HAHAHA! Vad knäpp du är!

    SvaraRadera