torsdag 22 april 2010

Läxa inför helgen...


Ja då var det dags att göra läxan grundligt inför helgens äventyr, ska man fiska med Magistern så gäller det att man gjort sin läxa :-)
Om en gammal gubbe som jag kan lära sig något är väl tveksamt men det är i alla fall en väldigt bra och intressant tidning att läsa.
Dvd:n som följer tidningen är väl en liten aptitretare som triggar igång fiskesuget lite extra, nu är det bara att hoppas att lite av tipsen hjälper till att förgylla helgens äventyr på sjön :-)

Vad mer kan man göra för att lyckas ?
Mike The Pike

2 kommentarer:

  1. Jag kan skönja att du kommer läsa "tips och taktik" för vårgädda! Vad bra - då slappnar jag av och bara lyssnar hur och var jag ska fiska!? Skönt att ha en Pike the Mike med sig!

    Längtar... vädret ser väl än så länge OK ut.

    SvaraRadera
  2. Jag lovar dej ett kanonfiske med ny taktik och nya möjligheter !!
    Vad kan misslyckas ?

    SvaraRadera