lördag 21 november 2009

Jahapp...

Barcelona tog ledningen nyss, Danni Alvez. En halvtimme kvar. Jag är klar med målning, listning osv i badrummet uppepå. Toquero 1-1, undra om de släpper in Zlatan? Han kanske är skadad, jag vet inte, satte på tv:n nyss. Mackorna är färdiga: skinka med fransk senap. Grabbarna kommer och hämtar grejor och undertecknad halvsex, så egentligen borde man väl ligga till sängs, men jag kollar färdigt på matchen. Vet inte riktigt hur taktiken ser ut för morgondagen - de vanliga vikarna Fred och jag fiskade av förra helgen gav inte mycket. Å andra sidan har det susat västligt ett tag nu... Kanske ett snabbstopp österut för att kolla läget? De gamla vikarna ligger ju kvar. Mike the Pike är nog fiskesugen på grund av två veckors avhållsamhet, så det kanske är lika bra att låta farbror bestämma. Man kan ju alltid snusa och dricka kaffe.

I morgon ska vi fiska: Magistern

1 kommentar:

  1. Det är härligt Magistern, Du har helt rätt jag är fiskesugen, och inte lite heller....
    Självklart hade du inte tid att gå och lägga dej, 1-2 timmars sömn är helt okej men inte för oss vanligt dödliga.
    Skönt att stugan är färdig, nu är det bara att invänta Julen med stort J. För tänk du kanske kan fiska från sovrumsfönstret, och dansa runt julgranen på torget tillsammans med mej.
    Fan vi blir ju nästan grannar, häftigt!!!
    Nu är det dags för se vanliga rutinerna före avfärd :-)

    Välkommen till centrum
    Mike The Pike

    SvaraRadera