fredag 20 november 2009

Okej...

Trots flytt inom sinom tid, känns det som att fisketarmen måste få sitt. Sälja hus är stort - ja. Miljonerna snurrar, blev det rätt? Det är inte länge tills kärror, lastbilar, förhoppningsvis flyttkompisar, far omkring.
Men att redan nu packa ner stekpanna, vinterjacka och alla "bra att ha grejor" känns overkill. Visst rackarns hinner man med ett fiske... Jag har ju trots allt draftat en ny "Slider" i min förstafemma!! Det har blåst västaktiga vindar ett tag nu... Även om förra helgens jerkeri kan anses som obra, så finns alltid hoppet om storfiske kvar.
(Igen) nu jävlar: Magistern

1 kommentar:

  1. Ja det var ett härligt flyt på husförsäljningen grattis !!!
    Det är väl ett ess i rockärmen du investerat i eftersom det inte blev någon bild upplagd på det nya tillskottet !
    Jag får se om det kan tänkas bli något tillskott för mej med. Hade lite flyt med kamera reperationen, skulle kosta ett par tusen, när jag väl var och hämtade kameran så hade de reparerat kameran på reklamation :-)
    Så håller flytet i sej så ska väl Mike The Pike visa var skåpet ska stå under morgondagens fiske.
    Känner redan suget, det är alldeles för länge sedan jag var ute på Hjälmarens vidder och jaga "gäddmammorna".

    Ser fram emot en härlig Söndag
    Mike The Pike

    SvaraRadera