onsdag 4 augusti 2010

Kanske kanske fortsättning på fiskeskolan !


Första vill vi tacka Cede och Björn för de värmande kommentarerna det känns väldigt kul om vi kan sprida lite glädje omkring oss !
Själv njuter jag av att följa er hemsida med många fina repotage och fin vägledning till hur fisket kan utvecklas och insperera för att kanske få nästa generation fiskare intresserade av denna härliga hobby :-) 
Så det är bäst att jag fortsätter mitt äventyr på Hjälmaren, idag vet jag inte om det blir lika trevligt eftersom det utlovas 6-7 m/s sydvästan !
Men okej det har fiskats i denna vind tidigare så det ska väl gå idag också !
Dagens smörgåspaket går till historien, de bästa stunderna på sjön är när termosen ska öppnas och man får känna den ljuvliga doften av nybryggda bönor, att sen njuta av en god smörgås till det är inte fel :-)
Men dessa frökusar väcker väl inte någon större uppståndelse när de ska serveras till frukost :-)
Dagen till ära så blir det svärfar som gästfiskar så det blir kul med lite sällskap !
Återstår och se om någon mer sommarstugeägare smyger i buskarna :-)

Jag får njuta av min kaffeslatt vid Asplunds ICA affär !
Mike The Pike




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar